کد خبر 1657124
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی روی میز نوشت:

با درود به ارواح پاک شهدای پاسدار، مرزبان، بسیج و حافظ امنیت در سراسر سیستان و بلوچستان خصوصا شهدای اخیر فراجا که مظلومانه در گوهرکوه شهرستان تفتان بدست تروریست های جیش الظلم به شهادت رسیدند.آتش پهلویی، تاکتیکی در عملیات جنگی است.

وقتی ستون نیروهای نظامی در حرکت است یا در مقابل دشمن صف آرایی کرده ناگهان به میانه ستون آتش گشوده می شود و مورد حمله قرار می گیرد. در چنین حالتی اگر فرمانده ستون یا جبهه‌ بر اعصاب خود متکی نباشد و نتواند سریع عملیات ضد تاکتیک آتش پهلویی را فرماندهی کند ستون نظامی یا جبهه جنگ از هم می پاشد.

این مثال را زدم تا خطر سنگین تاکتیک آتش پهلویی دشمن را خاطرنشان شوم و همزمان بگویم که آنچه جیش الظلم در سیستان و بلوچستان روز شنبه ۵ آبان ماه در منطقه کوه گهر شهرستان تفتان در زمان حملات هوایی رژیم صهیونیستی به خاک کشورمان انجام داد همان آتش پهلویی است.

تحرک گروهک تروریستی جیش الظلم را نباید حرکتی مستقل دانست بلکه باید آن را شاخه ای از داعش دانست که به این نام فعالیت می کند و اگر مجموعه اقدامات تروریستی داعش را در نظر بگیریم پیوستگی آن با رژیم صهیونیستی انکار ناپذیر خواهد بود.

داعش نه تنها هیچ وقت کوچکترین حرکتی علیه رژیم صهیونیستی نکرده بلکه اگر خوب دقت کنیم متوجه این نکته خواهیم شد که حرکتهای داعش در سوریه و عراق در راستای منافع اسرائیل بوده است. داعش از کمک‌های لجستیکی اسرائیل برخوردار بوده و مجروحین جنگی خود را در بیمارستان‌های اسرائیل مداوا می کرد.

یک آگاه سیاسی و امنیتی کوچکترین شکی ندارد که تحرکات تروریستی در شرق کشور ادامه زنجیره وابسته به راهبرد سرویس‌های جاسوسی برای ایجاد بی ثباتی در کشور با هدف نهایی تجزیه طلبی است.

داعش اگر در غرب کشور ما یعنی عراق و شام به دنبال سرزمینی برای دولت خود خوانده اش تحت لوای افراط گرایی تکفیری بود در شرق کشور و همسایگان شرقی به دنبال تجزیه طلبی تحت لوای قوم گرایی افراطی است.

این تهدید افراط گرایی تکفیری در پیوندی نامکشوف با قوم گرایی افراطی از مرزهای شرقی ما شروع می شود و تا چین ادامه می یابد و در این گستره وسیع قوم‌ گرایان افراطی با پرچم های مختلف در صدد تغییر مرزها هستند و متاسفانه در این میان برخی سرویس‌های امنیتی برخی کشورها از این افراط گرایان تکفیری و قوم گرایان افراطی در جهت منافع امنیتی خود استفاده تاکتیکی می کنند که باید بدانند بر سر شاخ بن می برند و رهبران کشورها باید به خود آیند و بدانند که آنچه به نفع همه کشورهاست تغییر ناپذیری مرزهاست و باید در این راستا خصوصا همسایگان با هم همکاری داشته باشند.

ایران، پاکستان و افغانستان سه کشور همسایه ای هستند که علیرغم داشتن نظام‌های متفاوت حکمرانی باید بدانند که در ثبات داخلی و امنیت مرزها منافع مشترکی دارند و منافع آنها در همکاری‌های امنیتی است.در هفته آخر مهرماه "حال وش" سایت وابسته به جیش الظلم که خود را نهاد حقوق بشری می نامد ناگهان ادعا نمود که یک گروه ٢۶۰ نفری از مهاجران افغان که وارد خاک ایران می شدند از طرف مرزبانان ایرانی با سلاحهای سبک و سنگین مورد حمله قرار گرفته و تعداد بسیاری از آنان به قتل رسیدند و برای اثبات ادعای خود چند فیلم قدیمی و فیلم کشته شدگان حمله تروریستی به معدنچیان ولایت بلوچستان پاکستان را نشان دادند.

تبلیغات هماهنگ شده آنچنان شدید بود که برخی چهره سیاسی افغانستان که در خارج از این کشور هستند نیز وارد عرصه شده و به نفع خبرسازی سایت حال وش وابسته به جیش الظلم موضع گرفتند و این کار ادامه یافت و ریچارد بنت نماینده آمریکایی حقوق بشری برای افغانستان هم وارد عرصه شد.اما وقتی که از آنها پرسیده شد که چرا افغانها از مرز پاکستان و از مسیر عبور گروه‌های تروریستی و اشرار وارد ایران می شدند و اگر این تعداد که مدعی هستید کشته شده اند اجساد و مجروحین چه شده اند پاسخی نداشتند.

اول مدعی شدند که اجساد به زرنج و هرات منتقل شدند و وقتی گفته شد که چگونه ده‌ها جسد صدها کیلومتر آن هم با عبور از دو کشور منتقل می شوند سکوت کردند. حال ممکن است یکی، دو، سه نفر در هنگام عبور شبانه از مرز پاکستان به ایران دچار حادثه شوند ولی این ادعای بزرگ کشتار ٢۶٠ نفره مساله ای نبود که بشود به سادگی از کنار آن گذشت مگر آن که اجساد و مجروحین بال در آورده و پرواز کرده باشند.

اکنون که خبرسازی هفته آخر مهرماه را با حمله تروریستی هفته اول آبان ماه جبش الظلم را کنار هم می گذاریم و آن را در بستر حمله‌ رژیم صهیونیستی به ایران مورد مطالعه قرار می دهیم قطعات پازل تکمیل می گردد و مشخص می گردد که جیش الظلم آتش پهلویی است که از طرف صهیونیست ها به سوی سرزمین ما گشوده می شود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس